The Bentley Boys

Την δεκαετία του 1920, οι αγώνες αυτοκινήτου ανά την Ευρώπη είναι πλέον γεγονός με όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό σε κάθε αγώνα όπως αυτόν των 24 Ωρών του Le Mans.

birkin_at_the_1931_24_hours_of_le_mans
birkin_at_the_1931_24_hours_of_le_mans

Κάθε χώρα έχει τις δικές τις ομάδες όπως για παράδειγμα η Γερμανία την Mercedes-Benz, η Ferrari για την Ιταλία και η Bentley για την Μεγάλη Βρετανία.

Στην σημερινή μας ιστορία την τιμητική της έχει η Βρετανική Bentley με τους θρυλικούς της οδηγούς.

The Boys before the race.
The Boys before the race.

Πολλές φορές συνδέουμε έναν οδηγό και μία ομάδα με βάση τις αγωνιστικές τους επιδόσεις. Στην Bentley όμως οι οδηγοί της ήταν γνωστοί για πράγματα που δεν είχαν τόσο πολύ σχέση με τις νίκες στις πίστες αλλά με την καλή ζωή, την ξέφρενη διασκέδαση, τα ξενύχτα και τέλος με το ωραίο φύλο.

1920s  Party
1920s Party

Έχουν αφήσει ιστορία τα ξενύχτα των οδηγών της Bentley,  λίγο πριν τους αγώνες. Γόνοι πλουσίων οικογενειών της Μεγάλης Βρετανίας, είχαν την δυνατότητα να ξενυχτάνε αλλά και να έχουν στην κατοχή τους τα πολύ ακριβά, για την εποχή, Bentley.

London's nightlife
London’s nightlife

Η ξέφρενη ζωή τους σε συνδυασμό με την αγάπη τους για τα γρήγορα αυτοκίνητα έκανε τους δημοσιογράφους της εποχής να δημιουργήσουν το όρο “Bentley Boys”.

Ο άνθρωπος που συνέδεσε όσο κανένας άλλος το όνομα του με την Bentley, ήταν ο Woolf Barnato, όπου η οικονομική του επιφάνεια ήταν αυτή που έδωσε την δυνατότητα στην Βρετανική μάρκα να παρουσιάσει  την θηριώδη Speed Six των 6.5 λίτρων η οποία κέρδισε τον πιο ιδιόμορφο αγώνα της εποχής, τον επονομαζόμενο “Blue Train Race”.

woolf_barnato_at_the_1929_24_hours_of_le_mans
woolf_barnato_at_the_1929_24_hours_of_le_mans

Στο σημείο αυτό πρέπει να μιλήσουμε για τον αγώνα όπου αναφέραμε πρωτύτερα. Την δεκαετία του 1930 διεξάγεται ένας αγώνας που σήμερα θα ήταν αδιανόητο να γίνει. Διάφορες αγωνιστικές ομάδες της εποχής  αγωνίζονται εναντίων ενός “ τρένου”. Ναι καλά διαβάζετε. Την εποχή εκείνη ένα τρένο ξεκινούσε από τις Κάννες και έφτανε μέχρι το Καλαί της Γαλλίας. Τα αυτοκίνητα έπρεπε να κινηθούν σε δημόσιο δρόμο και να φτάσουν πρώτα.

woolf barnato and the bentley boys
woolf barnato and the bentley boys

Η Bentley που το κατάφερε πρώτη ήταν μία Bentley Blower του 1929 γνωστή ως το “πιο γρήγορο λεωφορείο του κόσμου”, λόγω του μεγέθους του αλλά και της αξιοπιστίας της.

1930_bentley_speed_six_nutting_coupe
1930_bentley_speed_six_nutting_coupe

Δυστυχώς η μεγάλη οικονομική κρίση της εποχής έφερε την Bentley σε δεινή οικονομική κατάσταση καθώς ο κόσμος έπαψε να αγοράζει τα ακριβά αυτοκίνητα της.

sir_michael_kadoories_1930_bentley_speed_six_mulliner_drop_head_coupe
sir_michael_kadoories_1930_bentley_speed_six_mulliner_drop_head_coupe

Αυτή είναι η ιστορία των μεγαλύτερων γλεντζέδων στην ιστορία τω αγώνων αυτοκινήτου.

Στο τέλος του 1931 η Rolls-Royce εξαγόρασε την Bentley και κάπως έτσι σταματά η ενασχόλησή της με τους αγώνες.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s