Γνωριμία με την BMW M240i (G42)

Αν κάποιος παρακολουθεί την κατάσταση αναφορικά με την σχεδίαση των αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια δεν μπορεί παρά να μην αναγνωρίσει ότι αυτά γίνονται όλο και μεγαλύτερα. Η Porsche με την καινούργια 911, η Ferrari αλλά και όλες οι υπόλοιπες εταιρίες διαγωνίζονται στην σχεδίαση γρήγορων μα ταυτόχρονα σχετικά μεγάλων σε μέγεθος αυτοκινήτων. Τα σχεδιαστικά τμήματα μοιάζουν να απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τα μικρά ευέλικτα, όλο χάρη μοντέλα που μπορούσαν να χαρίσουν αμέτρητα χαμόγελα ευτυχίας στους οδηγούς τους, στην περίπτωση που θα βρίσκονταν σε ένα επαρχιακό δρόμο γεμάτο υπέροχες στροφές.

H Porsche με την Cayman αλλά και η BMW με την coupe της σειράς 2 φαίνεται να έρχονται να καλύψουν αυτό το κενό. Μοντέλα μικρά και γεμάτα σπιρτάδα, έτοιμα να κοιτάξουν στα μάτια αλλά και να χαθούν από τα βλέμμα όλων των άλλων οδηγών που θα μείνουν κολλημένοι στην κίνηση των μεγαλουπόλεων επειδή τα αυτοκίνητα τους ήταν απλά πολύ μεγάλα. Και μπορεί η Porsche να είναι ο αδιαφιλονίκητος νικητής για τους περισσότερους, όχι για εμένα, αναφορικά με τα smiles per miles αλλά για εμένα η πρακτικότητα μιας BMW όπου θα μπορέσει να φιλοξενήσει δύο ακόμα φίλους ή τα μικρά μας αγγελούδια είναι αξεπέραστη.

Και μπορεί μερικά χρόνια πριν, εκεί στο 2015, η BMW να είχε παρουσιάσει την υπέροχη Μ2, αλλά θες η οικονομική κρίση στην χώρα μας, μαζί με την πανδημία, δεν μας δώθηκε η ευκαιρία να δούμε πολλές από αυτές στους ελληνικούς δρόμους. Η φίρμα όμως από την Βαυαρία έλαβε το μήνυμα από τους απανταχού λάτρεις της αυτοκίνησης και μερικούς μήνες πριν παρουσίασε την νέα γενιά της σειράς 2 coupe με την κωδική ονομασία G42.

Ένα αυτοκίνητο που συνεχίζει να έχει όλα τα χαρακτηριστικά του προηγούμενου μοντέλου, όπως τις compact διαστάσεις, το υπέροχο εσωτερικό, την κίνηση στους πίσω τροχούς αλλά και με τις μοντέρνες σχεδιαστικά γραμμές τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος του. Το δυνατό όμως σημείο, κατά την γνώμη μου είναι η θέση οδήγησης. Αλήθεια σας προτρέπω να καθίσετε στο κάθισμα μιας σειράς 2 coupe και τότε θα διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι πως το τιμόνι μαζί με το ταμπλό έρχονται να αγκαλιάσουν τον οδηγό.

Με κινητήρες που ξεκινάνε από 2 λίτρα και 158 ίππους μέχρι και 3 λίτρα με 382 ίππους, για όσους μπορούν, η καινούργια γενιά υπόσχεται να χαρίσει πολλά χαμόγελα. Τέλος, για όσους το έχουν ανάγκη μια τετρακίνητη έκδοση είναι διαθέσιμη.

Και μπορεί η πρώτη γνωριμία για τους περισσότερους από εμάς, όσον αφορά, την κυκλοφορία ενός μοντέλου να είναι το διαδίκτυο, κάτι που ισχύει και για εμένα, αλλά εγώ πολύ σύντομα μετά την πανευρωπαϊκή κυκλοφορία του μοντέλου, είχα την ευκαιρία να το δω από κοντά μερικούς μήνες πριν σε ένα οδοιπορικό στην Μεσσηνία. Παρκαρισμένο κοντά στην παραλία και με το φως του ήλιου να αναδεικνύει τις μοντέρνες γραμμές και φέροντας γερμανικές πινακίδες το ίδιο αυτοκίνητο μας προσπέρασε λίγο αργότερα στο δρόμο που οδηγεί από την Κυπαρισσία στην Καλαμάτα.

Θυμάμαι ακόμα τους φίλους να αρπάζουν τους ασυρμάτους που είχαμε για επικοινωνία με τους υπόλοιπους οδηγούς και να σχολιάζουν την υπέροχη σιλουέτα από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου που έβλεπαν να ξεμακραίνει. Γυρνώντας στην Αθήνα, θυμάμαι να βρίσκομαι στην άνοδο του Κηφισού και μια BMW M2 Competition είναι κολλημένη στον καθρέπτη μου. Μαύρη με φουσκωτά φτερά σε φοβίζει και κάνω αμέσως δεξιά ώστε να της δώσω χώρο να περάσει μπροστά για να της θαυμάσω. Στην Αττική οδό πηγαίνουμε μαζί και κάπου εκεί στην έξοδο της Κηφισίας βγαίνουμε και οι δύο. Και ξέρετε τι υπάρχει λίγο πιο κάτω, εκεί στον παράδεισο Αμαρουσίου.. μια αντιπροσωπία της BMW Σφακιανάκης.

Παίρνω λοιπόν την απόφαση να ρίξω μια ματιά και που ξέρεις ίσως φανώ τυχερός και να δω από κοντά την σειρά 2 coupe. Πράγματι, στον επάνω όροφο βρίσκεται μια μαύρη G42 με υπέροχες 19″ ζάντες. Τι υπέροχη έκπληξη. Το αυτοκίνητο που κυριαρχεί αυτή την περίοδο στο διαδίκτυο και στα βίντεο στην πίστα του Nurburing, μέχρι την παρουσίαση της νέας Μ2, βρισκόταν μπροστά μου. Ο υπέροχος κύριος που ήρθε σύντομα κοντά μου ήταν έτοιμος να απαντήσει σε κάθε μου ερώτηση, εγώ όμως ήθελα απλά να την απολαύσω. Είχα διαβάσει άλλωστε τόσα πολλά γι’ αυτήν. Εκείνη όμως την στιγμή ήθελα να κάτσω στο κάθισμα της και να ακουμπήσω το τιμόνι της. Να δω προσεκτικά το ταμπλό της που ερχόταν προς το μέρος μου. Και τι δεν θα έδινα για μία βόλτα. Ίσως κάποια άλλη φορά.

Αν είστε διατεθειμένοι λοιπόν να προχωρήσετε στην αγορά ενός αυτοκινήτου με χαρακτήρα σπορ, τότε θα έλεγα πως η coupe έκδοση της σειράς 2 είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει την προσοχή σας.

Leave a comment